JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Mia_R
Startdatum
Startdatum
13 Nov 2003
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
907
Någon som känner till den hingsten? Nya pållan har honom som morfar och det skulle vara roligt att få lite mer fakta om honom.
Pappsen Elcaro har jag hittat en hel del om på nätet, men morfar är det sämre med.
Tack till er båda.
Det är rätt hingst, men jag hade hoppats på lite mer om hur han var och hur stor/liten betydelse han hade. Lite mer fakta.
Avel
Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Kultur
Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Relationer
Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju...
7
8
9
Hundhälsa
Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Färskfoder valp
Övr. Hund Ja, tanken är och blanda framför allt för studien om allergier men håller med om kvoten… just nu tror jag att det får bli färska...
Annat
Idag kl 13:55
Svar: 4
Visningar: 241
Hund