Tai Voffinden!

Boerperd

Trådstartare
Som sagt nu har Tai Voffinden flyttat in. Vad jag inte hade räknat med när han fick det namnet var att han skulle ta det på alvar och adoptera hunden som mamma och bästa vän! Hunden har aldrig varit särsilt förtjust i andra djur och heller aldrig haft valpar...
31832844.jpg

31832875.jpg

31832878.jpg

31832887.jpg

Han är född vecka 25, så han är alltså inte för ung för att flytta hemifrån!

Sv: Tai Voffinden!

Visst är dom goa ihop! Stella (hunden) är väl sådär lagom förtjust, men finner sig! Idag när jag kom in låg hunden i soffan och katten på fällen framför tvn... Hmmm, undrar om han inte är hund iallafall!?

Sv: Tai Voffinden!

Tyvärr är den inte helt besvarad... Men Stella är inte direkt den som strör kärlek runt sig! Så det faktum att hon tolerar honom torde betyda att hon är djupt förälskad!

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
19
· Visningar
983
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
454
Senast: gammalek
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka