Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde dock inget UL för att könsbestämma - varför kolla något som man automatiskt får reda på förr eller senare?
kl
B Fast om man ska tro många vänner som säger att om man mår riktigt prissigt under graviditeten så blir det en tjej, i så fall blir det trillingar i flickor.
Barnmorskan vägrade ssäga kön på rutinultra, hon sa att det var hon inte minsta intresserad av!
Vi var säkra på att det var en pojke. Alla test visade på tjej.
Ut kom en Wilhelm!
Min kollega och hennes sambo var bombsäkra. Han har ett speciellt yrke och alla hans kollegor hade endast döttrar. Min kollega berättade att det var vanligare i den branschen att männen får döttrar. Så de var helt inställda på att de skulle få en dotter. Köpte en klänning bl.a., och kollegan gick till och med med på att barnet skulle få heta Karl - ett namn hon egentligen inte gillade - om det blev en pojke. För det var ju såklart en flicka som var i magen.*lånar tråden litegrann..*
Men alltså. Finns det ingen som varit bomsäker på att det varit ena könet - och ut kom det andra (utan UL innan)? Läser bara överallt om hur man bara visste att det var en liten pojke/flicka och det stämde också.
Nu blir jag nyfiken, hur ger ringtest utslag för missfall?
Gira, tittar långt i struten.