Tagelarmband

Fillifjonkan

Trådstartare
Jag skulle väldigt gärna vilja göra tagelarmband både till mig och till min dotter. Till saken hör det att jag har 0 koll på vad de olika delarna till ett sådant armband heter och vad jag egentligen behöver för delar, vet ni? Jag skulle vilja ha någon smycke på själva taglet helst med lite bling på, någon som har tips på vart jag kan hitta sådant?

Det finns butiker med smyckesdelar, tex Panduro och Pagoni. fråga personalen om du känner dig vilsen!

Jag gjorde tagelarmband med blingad magnetknäppning förra året, taglet fäste jag i hålet på baksidan av knäppningen (alltså ursäkta dålig förklaring) med lim, det har hållit bra. Annars finns det också sånna som man nyper ihop runt taglet.

Vill man så går det ju att tex trä på pärlor eller fläta in silvertrådar eller kedjor på taglet. Det är bara att prova sig fram så ser man vad som blir fint. :)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 026
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 739
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 173
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar