Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som var där på lördagen? Vad hände? 4 uteslutna i dressyren???
....men oj det såg jag inte först när jag titta på resultaten.
Det såg konstigt ut för alla fyra tycks ju ha hoppat så i så fall måste det hänt något i efterhand eller så står det fel i resultaten kanske....öh..ja någon kanske vet Anro tex vars dotter vann den lätta. Grattis grattis
Såg inte heller det först. Men när jag upptäckte en del felaktigheter på häst så kollade jag även ponny.
Jag messade Anro men har inte fått svar.
Anro kunde nog inte sova eftersom hon messade glatt tidigt, riktigt tidigt på söndagmorgonen när vi var på väg till Tågarp. Än en gång grattis Anro-dotter
Någon som var där på lördagen? Vad hände? 4 uteslutna i dressyren???
Ja det är det nya nu... dressyren kräver sina offer
Ja, inte nog med att det ingår livsfarlig banhoppning i fälttävlan...att dessutom kräva att hästarna ska hålla sig innanför hästätande vita små otäcka staket är ju totalt uteslutet!
ja konstigt ser det ut för alla fyra verkar ju ha hoppat.
Vad beträffar tiderna så är det nog lite snålt. I princip omöjligt att rida in på tiden där verkar det som
ja konstigt ser det ut för alla fyra verkar ju ha hoppat.
Vad beträffar tiderna så är det nog lite snålt. I princip omöjligt att rida in på tiden där verkar det som
Det har alltid varit så i Tågarp så länge jag kan minnas Klaga på något och du får i stort sett packa ihop och åka hem
Det har alltid varit så i Tågarp så länge jag kan minnas Klaga på något och du får i stort sett packa ihop och åka hem
Inte alls omöjligt att det var det som hände de 4 i dressyren
Betti: Fattar du nu varför vi dras till Dk. Andan är annorlunda
OK det är därför jag kallas för "halvdanskan" här uppe
I Norrland skulle ALDRIG detta kunna hända (vi har bara ogina dressyrdomare här)
In your dreams....