Vi hade en bra dag med sovmorgon för mig till kl 06. Lyckades dessutom betydligt bättre med knopparna denna gången, yey! Dressyren kändes hyfsad med lite missar (snubblade i halten framför domaren, slog mot skänkeln precis innan avsaktningen från galopp), var inte jättenöjd, men blev ändå 66,2%, och hade hon inte sparkat åt mig så hade vi haft 69% (Var en 7:a som blev ändrad till en 4:a pga omslag efter sparken). 7,5 på skritten, jag fattar inte hur det gick till!
Hoppningen gick bättre för oss denna gången, det var MYCKET lugnare på framhoppningen vilket passar oss bra. Visade henne lite hinder när vi kom in på banan och sen var det inga större problem. Hon klonkade i flera gånger, men hade bara 1 ner, så jättenöjd med det.
Terrängen var jätterolig!! Hon var dock ganska tittig, och gjorde ett fult stopp på framhoppningen, så jag fick sitta ner och rida i början av banan och det gick inte särskilt fort, men hellre att vi kommer runt! Felfri på hinder med 10 tidsfel.
Flera som var ledsna över att bli uteslutna i hoppningen för att de hoppade fel kombination. Det fanns två identiska kombinationer bredvid varandra (men bara en på banskisssen), och den ena var tydligen för ponnyer (den var ca 10 cm kortare) och den andra för häst. Tittade man noga så stod det en lapp med "ponny" och "häst" på inspången, men det var en del som missade det, surt!