Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma kollade upp tåg i Rom eftersom vi måste ha transfer där i sommar. Det där med tåg verkar vara ett lotteri! På hemsidan stod det att "tåget kommer när det kommer och går när det går, det här är inte Schweiz"
Bra att veta! Vi måste fixa transfer för 9 personer från city till hamnen för kryssningsskeppen. Det var tydligen lättare sagt än gjort... Och via Ving skulle det gå loss på 10000:- för oss alla...
Min italienska vän, som reser massor, säger att Frecciarossa (Trenitalias snabbtåg) går att lita på, men att alla andra tåg kan gå eller inte gå lite som de vill.
Blir det inte billigare att bara ringa en stor taxi? Mycket enklare också ifall folk har bagage med sig mm.Bra att veta! Vi måste fixa transfer för 9 personer från city till hamnen för kryssningsskeppen. Det var tydligen lättare sagt än gjort... Och via Ving skulle det gå loss på 10000:- för oss alla...
Jo men tydligen så tar de största bara 8 personer, så min kära mor tyckte att hon kunde åka med kollektivtrafiken Sen är jag väl inte jättesugen att sätta min 6-åring i taxi i Rom Får försöka skaffa en resestol till henne tills dess...Blir det inte billigare att bara ringa en stor taxi? Mycket enklare också ifall folk har bagage med sig mm.
Vi har åkt med Kiwitaxi 10 st personer i Italien. Borde ju funka i Rom med tycker man. Tror att bilen hette typ Minibux 10 pax.Jo men tydligen så tar de största bara 8 personer, så min kära mor tyckte att hon kunde åka med kollektivtrafiken Sen är jag väl inte jättesugen att sätta min 6-åring i taxi i Rom Får försöka skaffa en resestol till henne tills dess...
Tack för tipset!Vi har åkt med Kiwitaxi 10 st personer i Italien. Borde ju funka i Rom med tycker man. Tror att bilen hette typ Minibux 10 pax.
Var ligger hamnen ni ska till och varifrån åker ni?Mamma kollade upp tåg i Rom eftersom vi måste ha transfer där i sommar. Det där med tåg verkar vara ett lotteri! På hemsidan stod det att "tåget kommer när det kommer och går när det går, det här är inte Schweiz"
Hotellet där vi sover en natt ligger mitt i allt måste kolla var hamnen ligger.Var ligger hamnen ni ska till och varifrån åker ni?
Jag har för åkt airport shuttle några gånger och det funkar bra. Ska förbeställas. Annars gör jag som din mamma tycker och tar kollektivtrafik och den brukar också gå bra.
Om du har adresser eller områden kan jag kolla med mina kontakter.Hotellet där vi sover en natt ligger mitt i allt måste kolla var hamnen ligger.