tävlingsresultat?

Men jag fattar inte vart USA kommer in i bilden?
Nej, USA är ute ur bilden (även för mig). Jag trodde ju innan att detta (L3 (USA) / 3'7'' (UK) (1.10m sj.),)innebar att hästen gått t.ex. 1,10 här, hamnat i UK och gått 3'7 och sen avslutat i USA med L3, eller tvärtom. Visste ju inte att det "blev" så med automatik i engelskspråkig version på horsetelex. Vad jag menade i nästa inlägg var att även om hästen kunde gått i USA L3 var det ju knappast troligt att den vänt tillbaka till Europa och knappast troligt en sån häst går från USA och hit. Däremot skrev jag (som en upplysning) att det byts väldigt många namn när de hamnar i USA så hittar man inte på namn kan man leta via hingsten. Hoppas jag var lite tydligare :)
 

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
744
Senast: Freazer
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 408
Senast: Mabuse
·
Foder & Strö Nu kommer en sån där okunnig fråga. Men vi skall iväg på kurs över dagen. Hästarna går på gräs så har inget hösilage vi kan ta av...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp