Tävling..

Aliide

Trådstartare
Imorgon tävlar vi för första gången. Det känns som om att jag ska kräkas bara jag tänker på det :crazy:

Sv: Tävling..

Äsch, du måste ju hålla humöret uppe och tävlingsnerverna i schack ;)
Klart att det kommer att gå bra för er :banana: :bump: :banana:

Håller en tumme här uppe i skogen för dig och hunden :)

Snällt av dig! :o

Focus är lite sån att antingen botten eller toppen. Tyvärr har han ont av värme, så han är lite loj och seg nu. Samt något svårmotiverad. Så vi får se hur det blir med det poängmässiga. Får nog fullt upp med att Focusera (:D) mig på mina nerver.

Äsch, det kommer säkert att gå jättebra! *peppar* :banana:

(Förstår dock att du är nervös. Jag blir nervös bara av att SE andra tävla... Hur kommer det gå för mig tro?:eek: )

Egentligen är det bara en värdslig sak - tänk så. Föreställ dig innan att det går toppen!;) ;)

Lycka till! Det kommer nog att gå bra. Är han värmekänslig, så spola av honom innan Du går in på plan. Det gör alltid jag, och då får man sprutt i hundarna. :D

Spola av med blomspruta? Vet inte riktigt om klubben har slang ;)

Brukar dock hälla 2 liter vatten på honom!

Åhhhh, vad jag blir sugen oxå! Är det lydnad eller vad? Det var så himla länge sedan för min egen del, kanske ska ta upp den bite igen. Lycka till idag!:)

Kicki_J skrev:
Åhhhh, vad jag blir sugen oxå! Är det lydnad eller vad? Det var så himla länge sedan för min egen del, kanske ska ta upp den bite igen. Lycka till idag!:)

Åh, jo det är lydnad. Och vår första start. Det känns faktiskt inte lika jobbigt just nu. Men 10 min innan start kommer jag nog vara väääldigt nervös :crazy:

Ta upp den biten så får vi konkurrera ute på banorna! :D

Det går säkert jättebra ska du se!
Håller tummarna för er.
Lycka till!

Berätta hur det gick sen när du kommer hem :)

Aliide skrev:
Åh, jo det är lydnad. Och vår första start. Det känns faktiskt inte lika jobbigt just nu. Men 10 min innan start kommer jag nog vara väääldigt nervös :crazy:

Ta upp den biten så får vi konkurrera ute på banorna! :D

Hihih, vad kul:)
LYCKA TILL!!!! :bump:
(Första gången brukar jag se som en övningsgång, det riktiga börjar sen. När både du och hunden vet vad det handlar om, annars har nerverna en tendens att förstöra..)
Men det går säkert bra:)

ååh så kul! Vad ska ni tävla i för ngt?
Håller tummarna!

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
560
Senast: Pilot
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 708
Senast: fixi
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam