Acses
Trådstartare
Min lilla snurra är helt igentäppt i näsan, vi är jättesjuka båda två och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Hon sover dåligt eftersom hon knappt kan andas. Inatt fick vi banka ur henne en slempropp som fastnat i halsen, stackars liten.
Exet har vart på apoteket och köpt näsdroppar, men han är inte hemma fören vid 20 i kväll och då kommer jag vara helt slut! Har förökt att hjälpa henne med att peta bort snor och busar med en uppblött tops. Har läst att bröstmjölk? kan hjälpa att få täppan att släppa, men då jag inte ammar kan jag inte prova.
Koksalt? Har jag drömt det eller funkar det?
Hur tillreder man det då? Hr många delar salt på vatten?
Eftersom jag själv är lika sjuk som liten tar jag mig inte själv ned till apoteket, räckte med promenaden till BVC för att jag skulle vara alldeles vimmelkantig, och enda rådet jag fick där var att ställa upp huvudändan på hennes säng.
Har ni några husmorstips som kan mildra för min lilla ängel ett par timmar iaf?
Exet har vart på apoteket och köpt näsdroppar, men han är inte hemma fören vid 20 i kväll och då kommer jag vara helt slut! Har förökt att hjälpa henne med att peta bort snor och busar med en uppblött tops. Har läst att bröstmjölk? kan hjälpa att få täppan att släppa, men då jag inte ammar kan jag inte prova.
Koksalt? Har jag drömt det eller funkar det?
Hur tillreder man det då? Hr många delar salt på vatten?
Eftersom jag själv är lika sjuk som liten tar jag mig inte själv ned till apoteket, räckte med promenaden till BVC för att jag skulle vara alldeles vimmelkantig, och enda rådet jag fick där var att ställa upp huvudändan på hennes säng.
Har ni några husmorstips som kan mildra för min lilla ängel ett par timmar iaf?