Tänk vad lite

Glamoroza ox

Trådstartare
som behövs för att göra mig glad.

Kan vara hur trött, grinig, arg som helst, men får man bara ett litet leende el. lite jollrande från sin lill* unge så skiner hela ens tillvaro upp :love::love:
 
Sv: Tänk vad lite

ja verkligen:bow:

Själv satt jag här och grät av lycka för en timma sedan av glädje att min son klarade sig utan en skråma efter bilkraschen i måndags.
Han låg i mitt knä och sov, vilket han inte gjort på månader. Såg sådär underbart oskuldsfull som bara ett barn kan göra. Inte ett bekymmer i världen...
Och att veta hur nära det ändå var att han ryktes från mig fick tårarna att stiga:love::love::cry::love:
 
Sv: Tänk vad lite

det va bara jag och Jason och vi klarade oss utan nåra skador båda två. Bilen e mos däremot, men det är ju bara materiella ting.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Började med sittgympa och bassäng, där vi stod som packade sillar. Hur Vintersol tänkt och planerat där, förstår jag inte.... Likaså med...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Tofs
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 820
Senast: gulakatten
·
  • Artikel
Dagbok Jag är så trött just nu. Hemma är det kaos. Jag och barnet har dagliga konflikter. Barnet blir arg om kompisar inte vill leka med...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Vinur
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp