Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ingen böld längre. Eller den har i alla fall krympt väldigt mycket. Igår kväll när jag gick och la mig så gjorde det väldigt ont och jag låg i sängen och skakade. Det gick inte att andas långa djupa andetag för det gjorde ont. Magandning funkade och genom att andas endast genom vänster näsborre kunde jag komma till ro och somna.

På morgonen noterade jag att jag inte hade lika ont längre. Bölden hade blött lite.

C kom till jobbet och tog sig en titt, sedan åkte hon iväg men kom sen tillbaka. Med sig hade hon lite mer grejer från apoteket och sen agerade hon min privata sjuksköterska. Lugnt, proffsigt och försiktigt tömde hon bölden, men fa-an vad ont det gjorde!!! Innan jag åkte hem kom hon och la om det en gång till.

Jag är så enormt tacksam över att hon hjälpt mig idag, jag är nästan grinfärdig av tacksamhet. Jag slapp ju också att åka iväg till vårdcentralen och så hade jag ju tur i oturen att bölden till stor del gav med sig själv. I morgon kommer C tillbaka och lägger om ytterligare två gånger så att jag ska slippa. Hon är ju bara för go :love:

Dessutom fick jag ett stort blomsterarrangemang av jobbet idag. :) Så mitt i min ynklighet känner jag mig ändå inbäddad i bomull av min omgivning. Det är en sällsynt känsla.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 936
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 347
Senast: Motacilla
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 686
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 540
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023
  • 07:or del 23