Gimlan

Trådstartare
Snart är ju vintern här... Typ. Jag vet att jag måste skaffa något nytt varmt att ha på underkroppen, har kommit fram till att täckkjol nog är ultimat för mig. Jag är frusen som 17. Kraven är:

1. VARM
2. Funktionell/bekväm
3. Helst inte svindyr

Jag köpte en billig från Börjes. Funkar utmärkt, har reflexer längs med dragkedjan, var billig och repar inte sadeln oavsett om man sitter ner eller står upp.

Snart är ju vintern här... Typ. Jag vet att jag måste skaffa något nytt varmt att ha på underkroppen, har kommit fram till att täckkjol nog är ultimat för mig. Jag är frusen som 17. Kraven är:

1. VARM
2. Funktionell/bekväm
3. Helst inte svindyr

Jag är ju helt såld på Uhips kläder, men de är ju lite dyra.. Brukar passa på att handla förra säsongens färger när de har rea, då kan man få dem till jättebra pris :)

Jag är ju helt såld på Uhips kläder, men de är ju lite dyra.. Brukar passa på att handla förra säsongens färger när de har rea, då kan man få dem till jättebra pris :)
Många verkar ju nöjda med dem - men det tar emot innan jag ens testat just kjol :)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 031
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 888
Senast: Solis
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 374
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar