Täckestvättmaskin

Solvira

Trådstartare
Jag har letat och letat och letat i mina gamla Ridsport-tidningar, för jag vet att det har funnits annonser om tvättmaskiner för hästtäcken! Men nu kan jag inte hitta dem!

Ni som har tvättmaskiner, vart har ni hittat dem?
Vart kan man hitta dem?
(Min pappa har varit på länge på byggfirmor och sagt att vi kan ta en gammal matttvättmaskin, men det dyker aldrig upp nån. :confused: )
:bow:

Sv: Täckestvättmaskin

Finns en annons i sista numret i alla fall. Tel 0435-31717, 070-2300423 beg Wascator, 7 eller 13 kg.

Åååh, va bra. Tack! :bow: (Jag har ju inte det senaste numret än ;) ) Är det till en privatperson?

Det tvivlar jag på, tror nog att det är en slags firma. "Vi säljer ut ett stort parti"......"Helrenoverad beg med 6 månaders garanti"

Sid 91 till höger under Till salu - övrigt.

Vi har just köpt en ny LG med motorn centrerat på trumman, den blir då mycket starkare så man kan köra hästtäcken å sånt, den är super bra och kostar väl typ 6000:-
Fast du ville kanske ha en för bara hästtäcken?
Annars rekommenderar jag denna varmt! Finns på onoff iaf :)

Okej, går det att köra hästtäcken i den utan att den slits av det? Är trumman tillräckligt stor och så?

kan säga att en matt tvätt maskin funkar utmärkt.. har väldigt rena täcken tills ponnyn och hästen är ute i hagen och myser i gyttjan :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 097
Senast: Tiger tok
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 686
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka