Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag behöver tips på hur jag får min unghäst att sluta tugga sönder hagkompisarnas täcken! Anti-bite verkar inte funka. Har ni tips på andra medel som kan avskräcka beteendet?
svårt det där, men om det är en lugn häst han går med kan man ju prova att sätta fast något avskräckande på täcket. Annars är kanske lite leksaker i hagen något för din häst att stimmulera sig med istället, prova bollar, granris, trästammar ody.
Ta ätika, det funkar! iallafall vad jag har sett. En annan grej som kan funka är om du på något sätt kan få deras täcken att lukta som han då brukar de inte vilja bita på dem.
Lycka till!
Hästhantering
Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.