Täckeshjälp!

T

Tican

Tips på vintertäcke?

Inte nåt suuuupervarmt, men ändå rejält fodrat. Som sitter bra på en ganska normal D-ponny, åt det smala hållet över bogen. Gärna halvhals och fleecefodring.

Sv: Täckeshjälp!

hmm. bucas celtic har medium high neck o så har dom typ "yllefoder" som är superbra. låg bra på min lilla d-ponny.

Sv: Täckeshjälp!

Jag tycker ett regn fleese. jag använder nästan bar detta täcke. Jag har många olika varianter på täcken. Tjocka rejäla vintertäcken. jag tycker de är tunga otymliga när de blir blöta. Ett tunnare viter täcke ganska bra vid gör kalla dagar. Annars har jag 2st regn med fleese i.
Det är lätt att torka , lätt att tvätta, är inte otymligt.
Lillhästen i stav har ett rutigt omlott täcke med fleese. Det är kanon bra. håller e mot regnet.
800- lillhästen i stav

Liknande trådar

Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
673
Senast: Marvin
·
Utrustning Jag behöver fylla på mitt lager med vinterridbyxor och vill ha era tips! :D Önskvärt är högre midja och gärna softshell/annat lätt...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
14 473
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Esmeralda
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
980
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka