Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min quarter har växt som ogräs (vilket är bra) i musklerna på ryggen och baken och då har hon också växt ur sina täcken som satt bra på henne förra vintern (stl 145) vilken stl på täcket ska man ha till en lagom stor quarter sto?
Men sto är äntligen 145 i ryggen men hon är också den grövare typen och hon måste har 155 så att resten av täcken passa henne. Men jag har kommet på några märke (som är totalt glömt nu) men de är för grov hästar. Det är bara hittar de igen. Men de flesta 155 passa damen ganska bra. Men köpa de som är justerbar så du får en bra passform.
Jag får göra samma med min märr. Hon är 145 men fyller ut till 155.
Jacsons täcken är de som sitter allra bäst på henne eftersom de är generösa i bogen och rejält tilltagna bak också.
Min "lilla" dam har precis fått ett nytt jacson täcke som är i stretch, satt som en smäck!
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.