Täcken **bildtråd**

Fiorano

Trådstartare
Vill se bilder på era hundar i täcken:). Ge gärna tips på vilka täcken ni hissar och dissar!

Sv: Täcken **bildtråd**

Får fota vovvarna imorgon och lägga in, vovvarna är inte hemma nu och jag har inga bilder från innan.

25159917.jpg

Hurtta pro vintertäcke.

Vill se bilder på era hundar i täcken:). Ge gärna tips på vilka täcken ni hissar och dissar!

Jag har en vinthundsvalp och det är minst sagt svårt att hitta bra täcken.
Jag har gjort så här; Köpte ett täcke på rea på en stor hästsportkedja(vi kan kalla den Huuks?;)),sen sydde jag på ben snören, kortade midje bandet och sydde till baken för att få den där vinthunds sluttningen. Det funkar så där...inte 100% regntätt och inget jag skulle använda i 20 minusgrader men ok just nu. Måste dessutom tvättas för hand:confused:dumt...
DSC_0188.jpg

Har beställt bättre täcken på nätet, vintertäcke med halskrage och värme på magen + ett fleece-täcke och regn-täcke. Allt i Whippet style.

Ser fram emot att dom kommer!
(lägger in lite bilder då!)

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
966
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 297
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
969
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka