Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag får kolla om jag hittar den någonstans.Har du provat Bucas freedom turnout pony?
Det funkar bra på min som mättes till 102 som unghäst. Har inte mätt nu.
Minns inte storlek men kan kolla vid tillfälle.
Du bor inte nära mig va? Mälardalen?Nej, jag får kolla om jag hittar den någonstans.
Njae, Sthlm/Uppsala närmare.Du bor inte nära mig va? Mälardalen?
I och för sig finns ju postorder också. Men lättare att byta vid köp i butik...
Nej, inte ännu.Förresten har du provat Amigos täcken?
Hade varit bra att veta hur de var i så liten storlek .
Hojta till om du provar så vet jag sen när hon eventuellt behöver ett nytt täcke. Hon har täcke några gånger om året bara, så det dröjer nog lite.Nej, inte ännu.
Kollade på Börjes och de hade bara regntäcke stl 105 av Bucas. Någon som testat deras Himalaya till shettis?
Visa bifogad fil 105670
Har ett fast fodrat till min shettis som inte är jättegrov i halsen . Det är anings för stort till henne i halsringningen . Hon är ca 1 m och fö passar det bra har 105Kollade på Börjes och de hade bara regntäcke stl 105 av Bucas. Någon som testat deras Himalaya till shettis?
Visa bifogad fil 105670
min erfarenhet är att de är rätt stora i bogen, så att ryggen börjar på manken...Kollade på Börjes och de hade bara regntäcke stl 105 av Bucas. Någon som testat deras Himalaya till shettis?
Visa bifogad fil 105670
Hade det till min shettis som var 107 i mkh och normalgrov. Passade bra de få gånger hon hade det på sig.Kollade på Börjes och de hade bara regntäcke stl 105 av Bucas. Någon som testat deras Himalaya till shettis?
Visa bifogad fil 105670
Jag har nog provat det på fjording en och funderat på till shettisen. Då tyckte jag det var r högt ansatt/skuret i halsen. Men det kan ju vara ändrat nu..Kollade på Börjes och de hade bara regntäcke stl 105 av Bucas. Någon som testat deras Himalaya till shettis?
Visa bifogad fil 105670