Minerva
Trådstartare
Jaha..har ju haft Tilly på prov (Alaskan huskey/Vorsteh/Pointer) för att kolla om det skulle funka med far och syster med allergi..med pappa gick det ju kanoon men syrran hade så svårt å andas så vi lämnade tebax henne...MEN! det är inte slut än! Jag har ju tänkt att göra en hundgård och hundkojja åt henne så hon kan bo där (är uppvuxen i hundgård och älskar att sitta i hundkojjan) vi har ju då en lekstuga som jag har tänkt att jag ska göra om till hundkojja. mamma har ju varit väldigt negativ med det hela..men jag pratade med pappa i morse! och har va jätte positiv jag blev så glad hela jag! så nu ska jag isolera lekstugan, och hitta nått man kan göra gården med Men tänker väl ni, ska hon sitta där helt ensam?! nä såklart inte! har tänkt att skaffa mej en gammtik till. som ska hålla henne sällskap. men det säger vi inte till mamma än för hon blir ju tokig! men tänka sej att jag har tänkt på det åxå!
då har ajg ju en granne...som alltid ha velat haft en hund. så då har jag tänkt att hon ska få ha den hunden på foder hoppas hon blir glad då och mamma kan ju pusta ut för då får ju anna ta hand om den, köpa mat och allt vad det innebär hihi...
jaja kännde bara för att få skriva av mej lite
då har ajg ju en granne...som alltid ha velat haft en hund. så då har jag tänkt att hon ska få ha den hunden på foder hoppas hon blir glad då och mamma kan ju pusta ut för då får ju anna ta hand om den, köpa mat och allt vad det innebär hihi...
jaja kännde bara för att få skriva av mej lite