Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Från mig med!!! När jag väl vågade mig över några mindre läskiga hinder så var det kul!!!!! Tur att jag har en snäll häst som hjälper sin livrädda matte!!!
Vad skoj att ni tyckte det var kul!!! Jag hade himla kul jag med, synd bara att jag inte kunde stanna kvar och prata med er mer efteråt...mitt lilla hingstskrälle kom på vad han var
Så....någon som vill med igen då? Nu är det ju rätt knappt om tid till vintern, men jag funderade på om vi skulle ta en träningsdag på Näs gård nästa gång? De har andra hinder, bland annat en VATTENGRAV! he he heeee!
Ja för att förklara närmare för desert wind så hoppar man först en "vanlig" hoppbana, sedan direkt ut i terrängen (om jag inte minns fel) Har FÖR mig att man måste vara felfri på hoppbanan för att få gå ut i terrängen? Ingen dressyr som sagt - så det slipper vi träna
Och sen hur väl det här passar in på distanssidan kan inte jag uttala mig om - men kul är det!
Hästmänniskan
Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...