tack för en fint arr ritt

cardigan

Trådstartare
:idea:var jätte kul för våran familj att åka till gotland vill tacka er alla funktionärer för en finarr ritt,kommer gärna tiibaka nästa år och rider igen kommer nog då par dagar tidigare och har lite semester:idea: mvh anne brückner:bump:

Sv: tack för en fint arr ritt

Du är så välkommen!
Vill också rekomendera Hoburgsritten som numera ligger på våren.
Där rider man mest nere vid kusten och rundar den sydligaste änden av ön. Då är Gotland grönt och våradonisen blommar!
Den absolut vackraste av ritterna på ön.

Sv: tack för en fint arr ritt

Ja, det var en bra ritt, men jag saknar resultatlistor.
Jag har sett att placeringsordningen är redovisad på förbundets sida, men saknar listor med tiderna, både totaltider och per slinga. Mina egna tider har jag ju i och med veterinärkortet, men det är alltid intressant att se de övrigas också.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 022
Senast: Farao
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 867
Senast: sorbifolia
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka