Tack "Faksen" !

L

lsz

Igår var Järvsöfaks på torget i Eskilstuna och gjorde reklam för travet. Utmärkt marknadsföring :banana:

En stor eloge till alla inblandade och då inte minst klanen kring Faksen som bjuder på sig själva. :bow:

Vår hästskötare/stalltjej var och kollade och är helt lyrisk. "Det var som om någon popstjärna kom och vi fick autografer och vi fick klappa honom" sa hon..........HÄRLIGT :bump:

Det här behöver travsporten. Jag är säker på att ryktet om den fina hästen sprids i skolorna efter det här.

POSITIVT, eller hur :D

Sv: Tack "Faksen" !

Härligt!
Det behövs _fler_ kallblodsfantaster......;)

Vi kan väl säga enbart "fantaster" alla kategorier :d

VA?? Det missade jag!! Och jag som var i Eskilstuna IDAG! Snacka om taskig tajming... *suckar djupt*

Faksen är ju så ståtlig! Typiskt att jag missade det... :mad:

Det är bra att han gör reklam för travsporten, det behövs. Tur att han överlevde sin sjukdom i sommras.

Har ett eget kallblods sto och hon liknar honom mycket av det man har sett av honom. Man kan ju inte säga att han är ful precis.

Heja Faksen :bow:

Jag var där och klappade på honom! Han är ju sååå fin! Kul med lite annorlunda saker för att få folk att få upp ögonen för trav! Det är ju inte sååå ofta som det är hästar där på torget. :)

/ Maris

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka