Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig @BisonNågon som testat Tack Box? Och i sådant fall - vad tycker ni?
/Lizzie
Jag har! Har fått en box än så länge (februari boxen). Tycker det är en kul grej, många av mina kompisar som inte håller på med hästar har prenumererat på liknande boxar med typ smink osv.
Tycker det var mer användbara grejer i tack box, inte bara små provprodukter
Tillägg: Det är ju lite som julafton när boxen kommer, kul att se vad som finns i! Prenumererar på den mest för skojs skull, tog ett helt år på en gång
Jag fick en repgrimma, en man & svansborste, lädertvål (Soft soap, fullstor burk, ingen provburk), ryktsten, nummerlapp till tävling och så två provflaskor med hästschampo i februariboxenJag har aldrig hört om det ens. Vad har det varit för saker i?
/nyfiken i en strut
Jag fick en repgrimma, en man & svansborste, lädertvål (Soft soap, fullstor burk, ingen provburk), ryktsten, nummerlapp till tävling och så två provflaskor med hästschampo i februariboxen
Jag fick en repgrimma, en man & svansborste, lädertvål (Soft soap, fullstor burk, ingen provburk), ryktsten, nummerlapp till tävling och så två provflaskor med hästschampo i februariboxen
Jag som tog ett helt år betalar ca 275 kr/box. Tycker det ganska bra motsvarar vad jag fick i boxen Om man kollar vad sakerna är värda blir det ungefär samma summa som jag betalat, så egentligen skulle man väl lika gärna kunna köpa själv. Men jag tycker det är en kul grejVar det värt pengarna för vad en box kostar?
/Lizzie
Jag som tog ett helt år betalar ca 275 kr/box. Tycker det ganska bra motsvarar vad jag fick i boxen Om man kollar vad sakerna är värda blir det ungefär samma summa som jag betalat, så egentligen skulle man väl lika gärna kunna köpa själv. Men jag tycker det är en kul grej
Ja det kanske det var, kollade lite vad de största grejerna kostade baraLåter som om det var värt mycket mer än 275:-!
Är det varje månad eller varje kvartal?
Ja det kanske det var, kollade lite vad de största grejerna kostade bara
Varannan månad kommer boxen, ska komma en nu i april, ska bli spännande att se vad som finns i den!
Man får fylla i på hemsidan om man har egen häst osv, så jag kan tänka mig att innehållet kan variera lite beroende på vad man fyller i där.
Kan vara värt att prova med andra ord!
/Lizzie