Diabetikern

Trådstartare
Var iväg och trimmade min lilla hund igår och hon blev jättefin. Såg väldigt ömklig ut dock när hon kom därifrån och min hundfrisör var toppen.
Tack alla för er hjälp i min förra tråd om HF. Det gav mig modet att ringa och avboka den och hitta den jag hade nu istället. :D
Känner mig supernöjd. Nu ska jag bara fixa kameran så ni kan få se bilder på min lilla täva också. :D
Återigen tusen tack :bow: :bow:

Kul att du blev nöjd. Man ska inte ge sig, utan man ska ha det som man vill. Är ju du som betalar. Många vill klippa, just för att göra det lätt för sig.

Blev det någon av de där två du vet ;) :D

Nope.
De alternativen du skickade var samma person. Jag begav mig till staden brevid. Lite krångligare att ta sig dit. Men vilket bemötande :D
Min lilla hund trivdes hos denna HF också för hon var inte alls pigg på att gå därifrån. :D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 085
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 229
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Vet inte om det här är en "ge mig tips-tråd" eller bara en skriva-av-mig-tråd. Min lilla tik fick något slags anfall i början på...
Svar
8
· Visningar
2 593
Senast: martha
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 764
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar