Täby på söndag ?

enjes

Trådstartare
vilka ska dit å se alla storlöp ?

jag ska tälva KM i hoppning, men hoppas på att jag hinner, det börjar tio..så jag kanske hinner se något lopp..

så vilka kommer ?

Sv: Täby på söndag ?

Jag kommer!:D
och horsen med!:banana:

Tänkte passa på å säga förlåt för förra gången! Jag kände inte igen dej!!! :o :o :D
Men vi ses säkert på söndag!! :D:D:D:bump:

Senast ändrad av en moderator:

Ohh, kanske ska ta sig förbi en sväng o titta. Är ju inte långt från där jag bor, bara att ta fram cykeln :p!

Jag ska dit !!! Har inte vart där på länge nu känns d som !! Ska bli kul o se alla stjärnorna!! :banana: :banana:

Jag ska dit och titta :)
Har dressyrträning på förmiddagen först, så ska dit lite senare på dagen och hoppas hinna se något.
Men det står väl att det börjar 12.30?

Klart man ska dit :) 10 h i buss men det är det värt! :bow:

Bladluz skrev:
haha aa du va otrevlig:mad: skojja:D

Jag va ju typ det! :o Jag trodde de va en av Metas kompisar... Hon känner ju typ alla inom hästvärlden :smirk:

Ska du köpa häst??? :bump: Moodig eller nått sånt va? Berätta!!!

Jag kan inte gå in på msn :( Inte efter att datan hade megamassor med virus!! :crazy: Ett tag så trodde vi att datan bara var å kasta men pffu så va den inte de:p Men jag får inte ha msn längre :(:mad:

Ska dit, måste se alla storlöp ju och så träcker man ju hehe. Roligt att träffa alla tränare när de samlas på nytt efter Grand National.

Korpen_ skrev:
Ska dit, måste se alla storlöp ju och så träcker man ju hehe. Roligt att träffa alla tränare när de samlas på nytt efter Grand National.

vilken häst ska du träcka? vilket lopp?

Hidalgo skrev:
Jag kan inte gå in på msn :( Inte efter att datan hade megamassor med virus!! :crazy: Ett tag så trodde vi att datan bara var å kasta men pffu så va den inte de:p Men jag får inte ha msn längre :(:mad:
HAALLÅÅÅ!!!:mad: Du svarar ju inte! Vilken tid??:p:p

NearlyBrainlessAmie skrev:
vilken häst ska du träcka? vilket lopp?

få se nu, jo jag träckte Just Michael, i löp 4

hade velat rida själv hehe fast jag får nöja mig med de mindre, på torsdagar och tisdagar

haha om!:D Hidalgo är hans stora fan:p PA kollade tydligen lite snett på henne när de var på väg från banan på grund av allt fotande=P=P

Korpen_ skrev:
få se nu, jo jag träckte Just Michael, i löp 4

hade velat rida själv hehe fast jag får nöja mig med de mindre, på torsdagar och tisdagar

Nehej?? träckte du just michael!! var du med till stallarna efteråt? ja va me tobias..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 419
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: miumiu
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka