E
Eldoria
Sv: Täby Galopp tänker dra igång en ungdomssatsning.
haha nä de visste ja inte
haha nä de visste ja inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
carolineplayer skrev:för de som vill bli jockey när de blir större ? och kanske mälardalensponnygaloppklubb ?
Jezzy_flyer skrev:En "träckar kurs" tycker jag skulle vara jätte bra! Då tror jag berklugen att ungdommar som jag skulle kunna få känna sig mer delaktiga och plastic träning skulle nog inte vara helt fel det heller.
Jag vet inte vad andra tycker, men jag skulle tycka att det skulle vara kul att följa med lite i stallrutinerna.. se hur de jobbar på mornarna.. kanske lite svårt att ordna men men.. se hur det fungerar. Och sen vara med när det är tävlingsdag.. se när hästen sadlas också så. Fast det är ju inte direkt några kurser som man håller och som lockar en massa folk kanske.
Vad är det Jägersro har för kurser? Det är väl galoppridning bara?
Något irriterande att jag bor 15 mil från täby
Jodå som sagt alla är välkommna. Det är meningen att inbjudan skall ligga ute på ponnygaloppsidorna också...carolineplayer skrev:det finns en himmla massa mäninniskor på TGPK som inte har egen häst med tävlar ponnygalopp.
carolineplayer skrev:Hjälp ! det ska jag göra och två tjejer till vid namn ulrika och linn,,
men jag har en fråga till ninni. om man går på "mötet" hinner man sen då till tävlingarna ? för jag e hoss alex då och två hästar hos oss ska starta..
kakans skrev:jag vill komma! jag bor långt ifrån stockholm så jag kan inte jag kanske kan komma nästa gång. ska försöka fjäska min pojkvän:smirk:
kakans skrev:ok då mailar jag henne! kan jag få hennes mail? jag hittade inte hennes på galoppsport.se