Ta program från en dator till en annan.

R8n

Trådstartare
Hejsan!

Nu är det så att min kompis har photoshop, som jag verkligen också vill ha. Men nu är det så att hennes skiva har försvunnit och nu kan inte hon dela med sig av programmet längre. Finns det något sätt för henne att dela med sig av programmet ändå?
 
Sv: Ta program från en dator till en annan.

Nopp.
förutom de filer som ligger i programkatalogen så ligger det en drös med filer i systemkatalogen och andra ställen.

Ni måste helt enkelt ha skivan eller testa att annat program som är gratis att laddad ner typ GIMP www.gimp.org
 
Sv: Ta program från en dator till en annan.

Man kan inte skicka överr på Msn.. Har etstat förresten är dt nog olagligt.. haha men bryr ja mej :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 491
Senast: Rie
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 593
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 778
  • Artikel Artikel
Dagbok Personalen på habiliteringen uttrycker sitt medkännande och tycker synd om mig som har så mycket att rodda med. Och det är verkligen...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 967
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp