Ta hänsyn till barnen vid stallflytt

annan1

Trådstartare
Ni som har häst och barn i skolåldern - är barnens önskemål och behov något ni prioriterar när ni väljer stall till er häst? Här vänder jag mig kanske främst till er som har egna hästar som just är era och inte främst barnens.

Jag menar alltså om huruvida ni väljer stall där det finns andra barn, aktiviteter för unga, fikarum där de kan sitta om de tröttnar o.s.v. eller om det är något som ni inte alls tar med i beräkningen utan enbart fokuserar på dina (ryttarens) och hästens behov.
 
Sv: Ta hänsyn till barnen vid stallflytt

Nu har jag inte barn själv, men de flesta som jag känner som har barn har valt stall så att barnen ska kunna vara med utan att det är allt för tråkigt/jobbigt/obekvämt.

Skulle jag ha egna barn så skulle jag välja stall främst på vad jag och hästarna vill ha och behöver men jag skulle nog väga in faktorer som gör att barnen vill/kan följa med till stallet utan pip och gnäll också.
Det torde ju vara mest praktiskt.
 
Sv: Ta hänsyn till barnen vid stallflytt

Kunne ikke hatt hesten på en stall hvor det ikke passer at barnet er med.
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 920
Senast: Gunnar
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 047
Senast: monster1
·
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 169
Senast: oz_joj
·
F
Gravid - 1år Jag behöver hjälp med att redan ut tankar, känslor och få perspektiv. Skriver denna tråd under annan nick. Något jag egentligen inte...
2
Svar
24
· Visningar
6 597
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lösa benbitar
  • Dressyrsnack 17
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp