Ta fälttävlanskort 2012

vildfantasi

Trådstartare
Hej!
Ska detta sista ponnyåret pröva på fälttävlan, så undrar helt kort om ni vet vart man kan ta fälttävlanskortet innan tävlingsterminen drar igång.
Har redan hört av mig till några tränare dels mariestad men vill va säker på att jag hittar något tillfälle så inte året bara rinner iväg :)

Är jättetacksam för alla svar.

Sv: Ta fälttävlanskort 2012

Det hade varit lättare att tipsa om ställen som du kan kolla upp om du säger i vilken del av landet du bor! :)

Jag hänger på här! "Min" tränare får inte licens förrän i maj-juni, och jag vill ta kortet innan dess.

Jag bor i Blekinge, så östra/södra delarna av skåne, alt södra småland är av intresse!

Jag hänger på här! "Min" tränare får inte licens förrän i maj-juni, och jag vill ta kortet innan dess.

Jag bor i Blekinge, så östra/södra delarna av skåne, alt södra småland är av intresse!

Du har ju närma till Linda Algotsson. Bara att ringa henne! :laugh:
PMa om du vill ha hennes nummer..

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej, min häst har i princip vilat sedan september förra året då han först fick en stor blödning i gaffelbandet som tagit lång tid att...
Svar
7
· Visningar
1 508
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 543
Senast: LelleLilla
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 815
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar