ta bort sidor man besökt förut osv.

C

cämela

ska sälja min dator och jag vet ju hur man tar bort cookies och tidigare sidor osv men hur tar man bort så det inte kommer upp om man skriver i adressfältet tex jag skriver bu då kommer bukefalos.se osv upp hur får man bort det?
 
Sv: ta bort sidor man besökt förut osv.

jag använder IE och jag går in under Tools (har engelsk version, men det heter väl Verktyg eller nåt :p ), sen internetinställningar, och under General har jag en inställning som heter History, där tog jag clean History, så försvann allt sparat i adressfältet!
 
Sv: ta bort sidor man besökt förut osv.

om din dator/internet är på svenska:

Uppe på internetsida, högst upp klickar du på Verktyg
sedan Internet-alternativ.. och sedan slutligen Rensa tidigare där kan du även bestämma hur många dagar sidorna ska sparas.. Godd luck !
 
Sv: ta bort sidor man besökt förut osv.

*Kl*

Hur gör man så att användarnamn som man loggar in med på olika sidor, inte dyker upp när man skriver första bokstaven?
Det är inte heller så kul om man säljer datorn...
 
Sv: ta bort sidor man besökt förut osv.

Då kör du

Verktyg>Internet-alternativ>Innehåll>Komplettera automatisk
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 341
Senast: Septicemia
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 024
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 925
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp