Ta bort min tråd snabbt!

roadkilled

Trådstartare
Snälla ajg ber att någon av moderatorerna som har tillg¨ång till ÄU tar bort en av mina trådar så snabbt som möjligt.

Den skall tas bort helt!

TRråden heter "Jag blev så ledsen och arg"

Sv: Ta bort min tråd snabbt!

Snälla ajg ber att någon av moderatorerna som har tillg¨ång till ÄU tar bort en av mina trådar så snabbt som möjligt.

Den skall tas bort helt!

TRråden heter "Jag blev så ledsen och arg"

Moderatorerna har inte bukefaloshjälpforumet öppet jämnt, däremot har till exempel jag *pling*-signal på min mejl, så jag HÖR så fort någon klickar på den här knappen
report.gif
i någon tråd och talar om vad som är fel på tråden.

Mvh

IngelaH
moderator, men inte på ungdom

Jajamen, då kommer ett formulär upp som du kan skriva en liten rad om vad och varför tråden är fel.

:eek::eek::eek::eek: 25 minuter, paniken infinner sig.
Tror du vi sitter 24/7, bra ide att tänka först och skriva sedan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 823
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 863
Senast: Glimra
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark