Ta bort "buke kontot"

S

snacke_snacke

Hur tar man bort sitt "buke konto" ?????

"buke konto" kanske man itne säger men ni fattar kanske vad jag menar...........

Sv: Ta bort "buke kontot"

Det gör man genom att låta bli att logga in under ett års tid, sen rensas kontot bort automatiskt.

Sv: Ta bort "buke kontot"

Eller mailar Gunnar och motiverar varför kontot skall stängas, när man stänger ett användarnamn så finns ju risken att någon annan snappar det och börjar skriva. Har man då otur så kanske den personen inte är såååå seriös, är man lite känd under sitt användarnamn kanske folk börjar undra vad man håller på med.:angel:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar