Ta bort brandväggen

T

tottis

Är det någon som vet hur jag tar bort microsofts egen brandvägg som dom la in för ca 1/2 år sedan? Sedan dom gjorde det har jag inte kunnat titta på filmsnuttar. När jag försöker att titta står det att"explorer har orsakat ett fel i norman pff. dll- starta om datorn"men det funkar inte,jag har hållit på i 6 månader nu och är trött på detta problem.Ska tillägga att jag har millenium.
Vore tacksam för svar - för jag vill så gärna se dessa filmer!!!
 
Sv: Ta bort brandväggen

Hur vet du att brandvägen är problemet?
Sen är ME mer ett virus än ett operativ system :p
 
Sv: Ta bort brandväggen

Säger som Renkött, hur vet du att den är problemet?
Men om du nu vill stänga av den kan du gå in på Kontrollpanelen och sen "Säkerhetscenter".
 
Sv: Ta bort brandväggen

Vid sökning på internet står normanpff.dll tillhörande till Norman Personal Firewall dvs inte Windows brandväggen.
Om du haft NPF installerat men tagit bort det föreslår jag att du kör något rensningsprogram. Tex Regcleaner som kan ta bort skräpposter i registret. Men om du fortfarande har det installerat är det nog ominstalaltion som gäller.
 
Sv: Ta bort brandväggen

Jag ringde norman ang en annan sak och dom sa att det var brandväggen som var problemet.
 
Sv: Ta bort brandväggen

haha. ME har väl inte ens en inbyggd brandvägg :p
 

Liknande trådar

C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 107
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp