Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det en stor häst får du ut livbeloppet minus 10 0000 kr. I ditt fall 40 000 kr. Om du betalar försäkringen via autogiro eller liknande (dvs inte betalar per helår) så dras den del av premien du inte betalt än av också.
Men rent generellt livbeloppet minus 10 000 kr på stor häst och minys 8 000 kr på ponny.
De jag känner har fått ut förs. beloppet -10 000:- som de andra skrivet och sedan får man bara förs. för 10 000:- efter det och inte tävla som vissa puckon försökt göra ändå.
man upphör ju aldrig att förvånas!!
Ekonomi & Juridik
är det nån som vet hur detta funkar?
Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.