T. Alsterfeldt

CillaW

Trådstartare
Minns ni henne?
Rullstolsburen kvinna som red frieserhingstar. Snabb, skarp och smart i diskussionerna. Det var nog ganska länge sen hon skrev här på buke.

Vi fortsatte kontakten under åren och var goda vänner.

I slutet av juli träffade jag henne för sista gången. Hon har nu återförenats med sina älskade hästar.
Om någon vill delta, så kommer det att ordnas en minnesstund på torsdag 19 augusti. Skriv till mig i så fall.

"Äntligen fri"
 
O ja, henne minns jag också - var så imponerad av henne både i diskussioner och med hästarna. En färgstark härlig personlighet av det jag såg här. :heart
 
Minns henne inte så mycket härifrån, men var med på en kurs för henne för läääängesen när jag var i ponnyålder och minns henne från det.
 
Minns ni henne?
Rullstolsburen kvinna som red frieserhingstar. Snabb, skarp och smart i diskussionerna. Det var nog ganska länge sen hon skrev här på buke.

Vi fortsatte kontakten under åren och var goda vänner.

I slutet av juli träffade jag henne för sista gången. Hon har nu återförenats med sina älskade hästar.
Om någon vill delta, så kommer det att ordnas en minnesstund på torsdag 19 augusti. Skriv till mig i så fall.

"Äntligen fri"
Klart jag minns henne <3.
Tråkigt att höra att hon gått bort.
 
Minns ni henne?
Rullstolsburen kvinna som red frieserhingstar. Snabb, skarp och smart i diskussionerna. Det var nog ganska länge sen hon skrev här på buke.

Vi fortsatte kontakten under åren och var goda vänner.

I slutet av juli träffade jag henne för sista gången. Hon har nu återförenats med sina älskade hästar.
Om någon vill delta, så kommer det att ordnas en minnesstund på torsdag 19 augusti. Skriv till mig i så fall.

"Äntligen fri"
Minns henne absolut.
 
Minns ni henne?
Rullstolsburen kvinna som red frieserhingstar. Snabb, skarp och smart i diskussionerna. Det var nog ganska länge sen hon skrev här på buke.

Vi fortsatte kontakten under åren och var goda vänner.

I slutet av juli träffade jag henne för sista gången. Hon har nu återförenats med sina älskade hästar.
Om någon vill delta, så kommer det att ordnas en minnesstund på torsdag 19 augusti. Skriv till mig i så fall.

"Äntligen fri"
Jag minns henne med. Alla lär inte ha möjlighet att närvara på minnestunden, inte minst pga. att vi fortfarande har en pandemi. Kanske du kan tända ett ljus för henne här på buke och skriva en liten minnestext samma dag?
 
Så otroligt tråkigt att höra. Jag tänkte på henne för några dagar sedan, från absolut ingenting kom tanken.

Mina varma tankar till hennes anhöriga.
Jag tänkte också på henne för ett par veckor sedan och undrade lite över var hon fanns och hur hon mådde. Och nu vet jag svaret på det också. Tack Cilla för uppdateringen. Jag sänder varma tankar även om jag inte går på någon minnesstund.
 
Ja, henne minns jag. Vill minnas att hon var med i en hästtidning också för många år sedan men jag hade nog precis fyllt tonåring så minnet är inte så skarpt.

Vila i frid 🕯❤️
 
Nejjj så ledsamt! Vi hade kontakt ganska nyligen och jag förstår att hon hade det väldigt tufft. Måtte hon vara fri nu och tillsammans med sina älskade hästar!
 
Så ledsamt och sorgligt men hennes sita år blev som jag förstod det väldigt tuffa så kanske det är just så att hon äntligen är fri. Jag minns henne mycket väl härifrån och har t o m minne av att jag en gång för mycket länge sedan tävlat mot henne och naturligtvis kom rejält efter henne i resultattabellen.
 
Så ledsamt! Jag minns henne och försökte för några år sen hitta henne på instagram eller Facebook för att följa henne men lyckades aldrig.

Tack Cilla för uppdateringen ❤️
 

Liknande trådar

Relationer Vi har en man i vår släkt som blivit totalt genomelak på äldre dar. Han är 91 år. Han blev änkling för 6-7 år sen och därefter har det...
2
Svar
23
· Visningar
4 161
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp