Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kastade varenda pappersmönster förutom underkläder och några beställningar. Typ 5 tomma pärmar! Jag skriver inte ens ut bild på mönstret, utan har helt gått över till Airtable, där jag sparar bild, skriver vem som ritat mönstret osv. Mina färdiga plagg tar jag sen kort på och lägger in under projekt, där jag skriver notering för vilken strl jag använt.Jag har hittat Fabric Stores mönster. I löööv it! Massor med mönster för vävt tyg (linne). Ska testa mönstret Ellen idag tänkte jag. Ser ut att vara ett väldigt enkelt mönster, passar bra att sy lite utan att behöva tänka för mycket i värmen.
Jag måste verkligen testa projektor. Jag fick ju en liten men den har inte lämnat lådan än.. Måste ta tag i det och komma på ett sätt att fästa den i taket. Börjar tröttna på att skriva ut 50+ sidor och sitta och pussla ihop. Dessutom är det fullt i min mönsterhylla
jag tänker att med projektorn kan jag skriva ut en bild på det färdiga plagget, rita av de storlekarna jag vill ha och spara i en pärm. Tar mycket mindre plats!
Men gud så smidigt! Det måste jag kolla in,Jag kastade varenda pappersmönster förutom underkläder och några beställningar. Typ 5 tomma pärmar! Jag skriver inte ens ut bild på mönstret, utan har helt gått över till Airtable, där jag sparar bild, skriver vem som ritat mönstret osv. Mina färdiga plagg tar jag sen kort på och lägger in under projekt, där jag skriver notering för vilken strl jag använt.
Bifogar ett kollage av bilder på hur det ser ut.
Visa bifogad fil 73197
Gör det! Jag hittade mallen jag använder i gruppen "projectors for sewing" på Facebook, om du söker där på airtable borde du få upp den nånstans.Men gud så smidigt! Det måste jag kolla in,
Den ser väldigt mycket för stor ut i överdelen och ärmarna! Är det trikå eller vävt?Nope.
Visa bifogad fil 73279
Nu sitter den med en säkerhetsnål och behovet fållas, men spontant känner jag att det är inget för mig.
Lägger den nog i UFO-högen ett tag.
Vävt. Den är enorm i överdelen! Enligt måttabellen skulle den vara perfekt, men icke. Funderar på om jag orkar göra om lite. På nåt sätt. Är för trött för att komma på nåt bra ikvällDen ser väldigt mycket för stor ut i överdelen och ärmarna! Är det trikå eller vävt?
Ja den ser verkligen enorm ut! Du får börja mäta mönsterdelar var för sig, eller göra en toille av bara överdelen först innan du gör hela klänningen.Vävt. Den är enorm i överdelen! Enligt måttabellen skulle den vara perfekt, men icke. Funderar på om jag orkar göra om lite. På nåt sätt. Är för trött för att komma på nåt bra ikväll
Ja den ser verkligen enorm ut! Du får börja mäta mönsterdelar var för sig, eller göra en toille av bara överdelen först innan du gör hela klänningen.