Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mina mönstrade tyger färgsorterade samt om de är vuxen eller barntyg.
All mudd ligger ihop liksom all enfärgad college och enfärgad Jersey
Jag har mestadels trikå så vävt (ex till små gosedjur) ligger antingen i en liten korg eller på en egen hylla (vävda klädtyger).Färgkodat alltså. Blandar du vävt och trikå eller sorterat på tygsort också?
Jag har mestadels trikå så vävt (ex till små gosedjur) ligger antingen i en liten korg eller på en egen hylla (vävda klädtyger).
Syr mest åt barnen och är lite rädd för vävt tygAh, okej. Jag har mycket av allt jag![]()
Vilka fina kläder!En kompis tyckte att vi skulle ta coola bilder med hennes häst. Jag tyckte att eftersom det är western som gäller så varför inte testa det. Skjortan är ett lakan med kragen av den fina spetsen. Jackan en gardin och kjolen en bordsduk.
Jag har sorterat upp efter typ (dvs trikå, sweatshirt, vävt) sen efter om det är mönstrat eller enfärgat, vad jag tror jag ska använda det till typ möbeltyger klädtyger och sen har jag en med bara stuvar som.Det gör du rätt i!
Jag behöver råd igen.
Håller på att sortera tygerna. Mäter, märker, viker och.. sen då? Ska jag sortera på storlek, färg, kvalitet, tygsort..?
De bor i en Malm-byrå från Ikea (och huller om buller i tre stora plastbackar) idag. Det är svårt att få till vikningen på de stora tygbitarna men jag tror det funkar.
Just nu bor stora bitar trikå (>1 meter) i översta lådan, mindre bitar i andra lådan. Kaos och anarki i de sista tre.
Visa bifogad fil 62921
Jag tycker inte den skär sig?Det känns som att färgen skär sig.
den gröna alltså. Vad tycker ni?
Jag tycker inte att det skär sig alls. Jag skulle t o m sy lite mer grönt nära de andra trådarna.Det känns som att färgen skär sig.
den gröna alltså. Vad tycker ni?
Jag skulle sortera på typ av tyg. Nu är alla mina tyger av liknande material, men tänker mig att om du bestämmer dig för att sy en viss grej, då vet du ju vad du vill ha för material till den och då kan kolla vad som verkar bäst av de saker du har i det materialet. Färger känns som om de kan vara så mycket mer varierande att det blir svårt att sortera på ett bra sätt så, likadant med storlek.Det gör du rätt i!
Jag behöver råd igen.
Håller på att sortera tygerna. Mäter, märker, viker och.. sen då? Ska jag sortera på storlek, färg, kvalitet, tygsort..?
De bor i en Malm-byrå från Ikea (och huller om buller i tre stora plastbackar) idag. Det är svårt att få till vikningen på de stora tygbitarna men jag tror det funkar.
Just nu bor stora bitar trikå (>1 meter) i översta lådan, mindre bitar i andra lådan. Kaos och anarki i de sista tre.
Visa bifogad fil 62921