Symptom på övertäckning?

Sv: Symptom på övertäckning?

Skönt att höra!

bigganl. yes, kortsiktigt menar jag. Hoppas inte jag lyckas täcka för mycket en längre tid utan att märka det :o

Sv: Symptom på övertäckning?

Hästen kan väl vara för varm utan att vara svettig eller? Tänker typ sommaritd. Då är min häst väldigt loj typ hela tiden. Men han kan likväl ridas helt löddrig under ett galoppass och vara skitpigg mitt i sommarhettan. Så det är nog lite mer komplext än att bara svettas/inte svettas gissar jag helt friskt?

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 427
Senast: Stergo
·
Hästvård Min häst har gipsad bakhov pga. sår i sulan. Ytterst är gipset tejpat med silvertejp, men känns som att silvertejpen inte kommer hålla i...
Svar
15
· Visningar
832
Senast: Lejd
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: skogaliten
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
461
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka