Symbol för körning?

gadriel

Trådstartare
Om man ska måla en bild som symbolisera körning vad målar man då bäst för typ av vagn? Vad tävlar man oftast med?

Sv: Symbol för körning?

en gigg tycker jag om man nu vill visa dressyrbiten av körningen.

Jag skulle välja en gigg också. Det är både en klassisk och vacker vagn, men även en vagn som används mycket idag, till träning och tävling i nytillverkad tappning. Jag gillar dom!

Ja det är dom. Har en själv, eller rättare sagt min pojkvän, han har en del som står sen gammalt, ett par trillor, en gigg och ett par slädar samt släpor och sådana redskap, vet dock inte vilket av det som är i skick att använda men trillorna och slädarna ser helt ok ut det jag kollat ( kan inget om sånt).

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
363
Senast: Cactus
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: Lavinia
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
353
Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 596
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar