Sy egna hästgrejer nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer nr 4

Oj! Det hade man inte kunnat tro!
Den var jättefin!:love:

*kl*

Idag färgade jag och blingade ett gammalt pannband

DSCN9257.jpg

Och till häst..

DSCN9276.jpg

http://i45.photobucket.com/albums/f63/Sinfonie/DSCN9296.jpg?t=1213288842

sinfonie
Hur gjorde du när du färgade pannbandet?

brutalt knapplån

vet inte vad det är för fel på mej.. jag har börjat designa heltokiga hästsaker...
tycker det är vansinnigt roligt, fastän jag inte kanske skulle ha det på min egen häst. är host lite konservativ av mej... hahaha jag avskyr rosa hahaha men detta blev efter en vadslagning att jag aaaldrig skulle kunna göra något i rosa. men tjiii fick dom.
nu ska jag ge mej i kast med ett matchande täcke, måste bara rita lite först.. hmmm unrar om ni ser att det är Hello kitty på benlindorna?? ska man göra kitty på täcket eller ska man spunka till det ännu mera.

hehe just nu känner jag mej nästan ung igen hihihi
här kommer vadslagningen gissa vem som ska få sin sadel smord
21280053.jpg

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA hello kitty!!!!!! jag älskar hello kitty. Gör du ett täcke med hello kitty på kommer jag dö av avens sjuka. Bara dina benlindor för mej att skrika. VILL HA DOM!!!!!!!!!

Senast ändrad av en moderator:

hahahahaha
jag kan se framför mej ett stycke inpressad Shire i ett täcke i ROSA på 125 cm , där matte klämmer in bogen skrikandes det ska gåååå
skrattar så jag får magknip... nä tror inte du vart så avis nu.

fast jag roar mej kungligt. kul som bara den att hitta på omöjliga kombinationer...

när täcket e klart blir det nog ett schabrak med Bart eat my shorts på :devil: passar min gubbe när han e på det humöret:angel:

är mottaglig för fler kuliga förslag, har lite idee torka för närvarande...

solly!!
de gick på tradera på 17 minuter. o jag som bara gjorde det för o slå vad om en sadelsmorning. rolig hobby man har o förena häst o sy intresse...hello kitty var lixom modern när jag var liten, rodde de var lite ute nu...

hahahahaha
jag kan se framför mej ett stycke inpressad Shire i ett täcke i ROSA på 125 cm , där matte klämmer in bogen skrikandes det ska gåååå
skrattar så jag får magknip... nä tror inte du vart så avis nu.

fast jag roar mej kungligt. kul som bara den att hitta på omöjliga kombinationer...

när täcket e klart blir det nog ett schabrak med Bart eat my shorts på :devil: passar min gubbe när han e på det humöret:angel:

är mottaglig för fler kuliga förslag, har lite idee torka för närvarande...

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
En bra förklaring av mej.

Hej! Jag funderar på att göra ett skritttäcke eller ländtäcke i fleece, beror på vad tyget räcker till. Helst skulle jag göra ett skrittäcke, det är mysigast :love: Har en fleecefilt i en färg jag gillar.

Har någon ett mönster, eller instruktioner på hur man gör? :)
Kan man använda symaskin och vanlig sytråd eller behöver man nåt annat?

Hoohoho Ska sy en sadelväska idag =)

Den ska vara röd och vattentät(har sånt tyg)och det ska vara fleecefoder inuti =)

Bilder kommer ikväll på den påbörgade eller klara väskan :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jaha, eftersom ingen annan tog initiativet gjorde väl jag det. Eftersom det var närmare 1500 inlägg i förra tycker jag att vi behöver en...
16 17 18
Svar
348
· Visningar
67 052
Senast: Plantan
·
S
  • Låst
Utrustning Ja här kommer då den femte uppföljaren! Det börjar bli många inlägg i den förra så kan vara svårt att hitta. Här lägger vi upp...
74 75 76
Svar
1 503
· Visningar
358 280
Senast: alehajo
·
S
  • Låst
Utrustning Eftersom det blir svårt att hitta i den förra sytråden startar jag en ny. Här lägger vi in sådant vi mer eller mindre skapat själva...
22 23 24
Svar
472
· Visningar
60 700
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar