Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ta ett täcke som ligger bra på din häst och skär ut tyg typ med två-tre cm sömsmån (heter det så?) alltså två-tre cm till godo.
Välj ett tyg som är fint på Amira, hon är ju fux så grönt är ju jättefint på henne Det finns urgulliga fleecetyger med nalla eller får på. Funderar på att sy ett själv till Urban...
det blir nog lite snyggare med teddy eller liknande där (eller en fleecebit i annan färg?), Annars kan du göra ett "rakare" täcke, så det blir som ett fleecetäcke med halvhals :-)
en kompis har precis sytt ett täcke till sin nordis...
hon köpte en fleecefilt för typ 150:- och klippte och prova och nåla efter hästen....
skitsnyggt blev d....
allt som allt gick d på typ 200:-
då köpte hon till spännen och kantband i matchande färg att ha runt om och som mittlinje på ryggen...plus ett tjockt skosnöre som svansrem....
bus enkelt va d....
Teddyfoder är ju jättefint! Du kan ju antingen ta naturfärgat eller mörkt grönt, båda blir skitsnyggt. Det är nog bra om täcket går upp lite över manken, de brukar sitta bättre då
Jag har sytt ett täcke till min pålle och det blev cerisrosa med snöflingor på. Passade inge vidare färgmässigt på min häst men men...blev nöjd. Sydde en bård runt hela täcket i samma fleesetyg samt förstärkte uppe vid manken...har bilder hemma...kan sätta ut dem
jaghar gjort ett ländtäcke en gång *ett tunt*
tog fleectyg och klippte efter en mall som jag hittde i en häst tidning sen tog jag sån här typ band *kant band*och sydde fast de i kanterna köpte mer band och gjorde spänen som sat vid stroparnaoch sen köpte jag ett svans snöre klart=)
tänk på att fleectyg är JÄTTE dyrt
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.