swipnet problem

Welsh

Trådstartare
Är det någon mer än jag som har haft problem med att swipnet bombaderat mig med gamla mail under dagen. Varje gång jag tankar hem mina mail så komner det 25 gamla. Har nu varit tvungen att spärra swipnet kontot till min dator och bara köra med min andra mailadress.
 
är du säker på att du verkligen tömmer servern när du laddar ner mail?

Om nedhämtningen avbryts kommer inte mejlen att tas bort från servern
och laddas därför ner igen nästa gång du hämtar ner mail.

Kolla också inställningarna i mailprogrammet så att du inte har valt "spara kopia på servern".
 
Det började igår och har aldrig gjort så tidigare. Nu dyker det upp flera månaders gamla mail gång på gång. Jag har inte ändrat någon inställning. Jag fick gubben till att spärra kontot tillslut. Tröttnat på att få 25-30 nygamla mail i inkorgen så fort jag trycker på skicka och ta emot.
Hitills har inte nedhämtningen brytits av vad vi kan se. har heller inte sparat kopian på serven........helt klart att datorer lever sitt eget lilla liv vid sidan av vårat
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
885
Senast: hundtant
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 851
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 883
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp