A
aana
Min häst har gjort en artroskopi med lite "renskrapning" i hasleden bak. också 2 st spolningar. Det är nu 2 veckor sen andra spolningen och 1 1/2 vecka sen artroskopin. Hästen fick jag hem i fredags rekommenderad sjukhage i 6 veckor och ingen medicinering. Hon är fortfarande mycket svullen och varm i sin hasled, ända sen jag hämtade hem henne. Hon är mycket halt men stöder på benet.
Min undran är nu om detta verkligen är normalt ??? är mycket orolig och funderar på att anlita ngn annan professionell på det här området, enda kruxet är att veterinärvårdsförsäkringen för denna perioden snart är slut och får inga nya på 100 dagar, hjäälp.
Skriv allt ni vet och om ni vet ngn som är extra kunnig inom området får ni gärna pm-a mej.
tack på förhand.
Min undran är nu om detta verkligen är normalt ??? är mycket orolig och funderar på att anlita ngn annan professionell på det här området, enda kruxet är att veterinärvårdsförsäkringen för denna perioden snart är slut och får inga nya på 100 dagar, hjäälp.
Skriv allt ni vet och om ni vet ngn som är extra kunnig inom området får ni gärna pm-a mej.
tack på förhand.