svullna juver?

emlem

Trådstartare
Min nooi steriliserades alldeles innan jul, straxt efter började kattungen som inte är hennes dia/nappa henne, båda ligger och kurrar och verkar tycka att det är mysigt. Men några av hennes juver har blivit dubbelt så stora som de andra, men det kommer ingen mjölk ur dem, är det dåligt?:confused:
 
Sv: svullna juver?

Det är ingen fara, de växer lite av att kattungen suger på dem. Om hon gillar det så skulle jag låta det vara. Men var hennes operationsår läkt när ungen började suga?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 671
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
29
· Visningar
1 958
Senast: Hedinn
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp