svullen i haserna

slitenhest

Trådstartare
Hej alla smarta hästmänniskor! Min häst blev opererad för en.månad sedan i båda haserna för lösa benbitar, (de gamla ägarna fixa operation och igångsättning) fick tillbaka henne igår och kom var fortfarande jätte svullen i båda j haserna men idag var hon jätte varm i hela benet och halt.. Några spekulationer är det normalt?

Hej alla smarta hästmänniskor! Min häst blev opererad för en.månad sedan i båda haserna för lösa benbitar, (de gamla ägarna fixa operation och igångsättning) fick tillbaka henne igår och kom var fortfarande jätte svullen i båda j haserna men idag var hon jätte varm i hela benet och halt.. Några spekulationer är det normalt?

Är hon redan igångsatt, en månad efter operationen?

Det var tydligen 2 månader sen kollade fel :-) det visade sig att hon fått en blödning i hoven och att haserna var inflammerade :-/

Liknande trådar

Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
704
Senast: tara
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
Hästvård Min häst opererades i måndags för att plocka bort lösa benbitar. En i vä has och en i hö bak kota. Operationen gick bra men när han...
Svar
16
· Visningar
2 003
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka