Sveriges Oberoende Hästägare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ally McPiece
  • Startdatum Startdatum
A

Ally McPiece

Jag läste nyss (i någon värdelös blaska) att föreningen Sveriges Oberoende Hästägare är under bildning. Där vill jag vara med! Någon som har kontaktinfo?

Sv: Sveriges Oberoende Hästägare

jag vet inte mer än att det är "min" hästägare som dragit igång det hela :D

oh, vart säger man till om man vill vara med ? ;)

jag vet inte mer än att det är "min" hästägare som dragit igång det hela :D

Kan du inte fråga honom/henne då hur man blir medlem? Hälsa att det sitter en ilsk jurist här nere i södern som vill vara med! ;)

Saxat ur travnet.se

"- Tränarna tycker så mycket, dom vill ju också byta ut STC:s styrelse, säger Bruno Petersson."

Ja. Varför inte?

ska försöka.. den hästen är inte igång och startar nu så jag träffar dom inte så ofta

Jag vet,men den dagen jag får betalt för att vara din personliga assistent lovar jag skärpning :laugh:.

Det ska nog vara "Sveriges (Ekonomiskt) Oberoende Hästägare" om man ser till vilka initiativtagarna är...:angel:

De verkar inte vara superangelägna om fler medlemmar. I vart fall inte av mig. :D Jag fick ett autosvar på min intresseanmälan och sen har jag inte hört av dem mer.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 728
Senast: tuaphua
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 552
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Jag läste en intressant artikel imorse på Hippson, om brittiska hästägare som var otroligt dåliga på att tolka hästars signaler på...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 514
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII