Du skulle må då va?Å kan vi inte ha en lösaktig spion ist för en lösmynt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skulle må då va?Å kan vi inte ha en lösaktig spion ist för en lösmynt?
Ett sådant gammalt skämt, sist jag drog det, förra veckan tror jag, var det om Angela Merkel.Den enda som inte har hittat leken än så verkar det vara @Donald Trump
Han har väl iofs lite att stå i eftersom hela statsapparaten är nere och sedan råkade jag på detta citatet på fejjan vilket kan förklara lite hur det blev så
"Trump has two parts of brain,
"left" and "right"
In the left side ,there is nothing right
In the right side, there is nothing left"
Kan man vara barfota någon annanstans än på fötterna?Och inte barfota över hela kroppen utan bara på fötterna).
Men i övrigt så vet jag inte om det är världskrig på gång? Och tänker nog mer så att motiveringen är så uppenbart OT-att den ska ses som en typisk första DL röst - sedan om det är med onda eller goda avsikter får visa sig längre framOch så blir det världskrig direkt. O-mysigt. Jag blev allt lite besviken på dig nu Muren. Men det hade varit lite konstigt av en ulv eller trollpacka att utmärka sig så tidigt med så lite att gå på, så det får vara okej ändå. Tror jag.
Vad fan har ni nu gjort som jag inte vet om?!?Fråga @paow - eller förresten, kanske inte.
Du menar för att ledaren valt sina kompisar? Jag trodde vi alla var vänner tills leken började .
Nu blir jag besviken på dig o gamla mur - tröttnar du på Kina så kan du flytta till oss här i USA - det finns gott om plats och du får en utmärkt utsikt mot Mexico..Kinesiska Muren är tvungen att avge en tidig röst då tidsomställning och annat är väldigt svårt för en såhär gammal stofil.
Donald Trump. Han älskar McDonalds på grund av namnet, som han troligen tror är en glorifierad hyllining till honom själv och för att det gör ett helt folk feta och faktaresistenta. Han kan inte laga mat.
Därför röstar Kinesiska Muren på Donald Trump
Du skulle må då va?
ja LL är prydare än prussilusskanJa, festa å k*****
De e skitsvårt å skriva saker utan att göra LL upprörd ju!
Vad fan har ni nu gjort som jag inte vet om?!?
WTF!!Myst.
WTF!!
förkortningar borde funka genom censuren '
Mysa med MIN Ernst
Jag gillar ju äldre herrar- men trodde du gick efter de yngre
förlåt men asgarvar!!! ligger nereAsså om ja ska föröka tänka lite. Ja tycker inte de e nån som tänker ordentlit, möjliken bsf om lite antal å så.
Men murens röst känns inte så substansig, även om Trumpeten reagerade rätt rejält. Trampat på en öm tå kanske? Rädd att inte få göra rulltårta?
Mtp att statsapparaten ”ligger nere” (inte hört den omskrivningen tidigare) så är det nog inte nån mening å försöka ligga med honom. Men ja tror inte ja röstar där idag för det.