Cool och sexig. Det är ju jag i ett nötskal. Kokosnötter och en bastkjol .Ja e bara vän me coola å sexiga typer. Typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cool och sexig. Det är ju jag i ett nötskal. Kokosnötter och en bastkjol .Ja e bara vän me coola å sexiga typer. Typ.
Cool och sexig. Det är ju jag i ett nötskal. Kokosnötter och en bastkjol .
Du får skriva på rövarspråket!!Ja, festa å k*****
De e skitsvårt å skriva saker utan att göra LL upprörd ju!
nåja jag HAR faktiskt haft en tanke jag med om det om jag får be att få påpeka det :Det är intressant det här med att ulvledaren fått välja sin egen lya. Vore spännande att hitta denne och sedan kanske kunna luska hur hen tänkt. Såg att BSF varit inne på samma tanke.
typ?Vem som är ledaren vore ju iofs bra att veta - men vete sjutton om det ger någon ledtråd alls till vilka den valt ska vara i lyan med den
Du får skriva på rövarspråket!!
Nämen Anna! Jag trodde inte att du brukade tänka så mycket!nåja jag HAR faktiskt haft en tanke jag med om det om jag får be att få påpeka det :
typ?
värdigt bra fråga!LL; kommer ulvledaren att benämnas ulvledare i sior och/eller vid sin död? Alltså kommer vi andra att få reda på att hen var ulvledare?
@Paddington
kvack på dig!Nämen Anna! Jag trodde inte att du brukade tänka så mycket!
När man pratar med rumpan?Va? Va e rövspråket för nåt? Ja kan inte tyska.
nåja jag HAR faktiskt haft en tanke jag med om det om jag får be att få påpeka det :
typ?
Det kändes ju som något @paow borde kunnaNär man pratar med rumpan?
Det kändes ju som något @paow borde kunna
Med nåt sexigt manligt i så fallHångla?
ValparMed nåt sexigt manligt i så fall
"prata"trodde hon gjorde helt andra saker med sin rumpa
Ja. Tror dock vi har olika tankar där .Valpar