Paddington
Trådstartare
Mtp att statsapparaten ”ligger nere” (inte hört den omskrivningen tidigare) så är det nog inte nån mening å försöka ligga med honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mtp att statsapparaten ”ligger nere” (inte hört den omskrivningen tidigare) så är det nog inte nån mening å försöka ligga med honom.
Japp, det stämmer - här lämnar vi IRL tankar och fokuserar på det som händer i lekenoch no offense, men jag får kämpa hårt för att inte rösta på @Donald Trump bara för att världen vore bättre utan honom. Men inser att rösten bör vara lekrelaterad, eller vad säger vår käre LL? @Paddington
aj dålilla gumman, dina tankar är lite för luddiga för att någon ska hänga med
Ja, eller jag tänkte att iom att lyan faktiskt inte är lottad så skulle man kanske kunna hitta ett mönster, när/om man får reda på vem ledaren är.Du menar för att ledaren valt sina kompisar? Jag trodde vi alla var vänner tills leken började .
Guldstjärna till AA, kan bli så att du får en fördel i nästa utmaningRöstlista DL1 KL 22
18.33 Kinesiska Muren röstar på Donald Trump
Donald Trump 1
Ja, Ulvledare är en roll så det kommer att stå att personen har den rollen och inte bara är "vanlig" ulv.LL; kommer ulvledaren att benämnas ulvledare i sior och/eller vid sin död? Alltså kommer vi andra att få reda på att hen var ulvledare?
@Paddington
Jag var beredd att lägga min röst på @Donald Trump , alla vet väl att han är ond. Åtminstone korkad . Men nu har det ju kommit en röst där redan...Får klura vidare.
och no offense, men jag får kämpa hårt för att inte rösta på @Donald Trump bara för att världen vore bättre utan honom. Men inser att rösten bör vara lekrelaterad, eller vad säger vår käre LL? @Paddington
jag är alltid en guldstjärna så det räknar jag medGuldstjärna till AA, kan bli så att du får en fördel i nästa utmaning
RAKAT guldstjärna? För mycket information!jag är alltid en guldstjärna så det räknar jag med
vart fick du rakat ifrån?RAKAT guldstjärna? För mycket information!
Läser mellan radernavart fick du rakat ifrån?
Skrev räknar
guldstjärna är något man ÄR inte rakar sig till juhLäser mellan raderna
Vill inte veta hur du görguldstjärna är något man ÄR inte rakar sig till juh
Jamen det enda jag gjorde var ju att skriva en röstlistaVill inte veta hur du gör
Älskling, förlåt men ja! Inget mys. Skaffa valpar eller laga mat. Ge mig en valp eller 101Cruella dalmatinerkvinnan - jag får inget riktigt grepp om henne. Hon flirtar inte med mig ens? Är hon immun mot min mys-utstrålning, eller är hon kanske bara sådär på sin vakt som man verkar behöva vara här, tills man förstår sig på de andra lite mer? Oklar.
Uppdaterar
Köksförebilder:
1. Paow - nakna kocken
2. Blacksmithfarm - mamma
3. Donald Trump - (McDonalds) Jevgenij Prigozhin
4. Anna Anka - Daniel Humm som är kock på Eleven Madison Park i New York
5. hemlig - Mormor
6. Cruella_DeVil - Linas matkasse! eller exet för 3 år sedan
7. Mys-Ernst - the Swedish Chef
8. Alexandra_Zazzi - Jamie Oliver och Leif Mannerström
9.bollen__ - min mamma
10. FarmenQristina